Tisztelt Lakosság!
Az emelkedő megbetegedésekre tekintettel a Magyar Közlöny 51. számában megjelent a Kormány vírushelyzettel kapcsolatos védelmi intézkedéseinek szigorításáról szóló rendelete.
Ennek értelmében tájékoztatom Önöket, hogy
2021. március 29. napjától 2021. április 7. napjáig
a Dunaszentpáli Közös Önkormányzati Hivatal (9175 Dunaszentpál, Iskola tér 1.)
az alábbi rendben működik:
Kollégáink ügyeletet látnak el az Önkormányzati Hivatalban.
Ügyfeleink számára az elektronikus ügyintézés (ügyfélkapun keresztül) továbbra is biztosított. Kollégáink az alábbi telefonszámokon illetve elektronikus levelezési címeiken is rendelkezésre állnak munkaidőben, valamint fogadják megkereséseiket:
Kelemen Dóra jegyző 06-20/4329880 [email protected]
Kovács Tímea
igazgatási ügyintéző 06-20/5830392 [email protected]ntpal.hu
Siposné Kovács Katalin
pénzügyi ügyintéző/anyakönyvvezető 06-20/4340122 [email protected]
Bauer Ágnes
adó ügyintéző 06-20/4329766 [email protected]
Személyes ügyintézésre kizárólag a személyes megjelenést igénylő ügyekben (anyakönyvi ügyek, lakcímügyek, stb.) van lehetőség az ügyintézővel történő telefonos egyeztetést követően!
Ebben ez esetben kérjük, hogy csak az ügyintézésre jogosult jelenjen meg kísérő nélkül.
Hivatali ügyintézés során a maszk és a kézfertőtlenítő használata továbbra is kötelező!
Kelemen Dóra sk.
jegyző